Конференц зала в готелі
Де провести конференцію в Києві
Готель City Holiday Resort & SPA до послуг своїх Гостей пропонує висококласний конференц-сервіс, комфортабельні конференц зали та професіональний сервіс з обслуговування заходів. Якщо Ви шукаєте локації для конференцій – Ви звернулись за адресою! Наш Готель у своєму розпорядженні має 4 конференц зали та кімнату для перемовин:
- Vinette, площею в 137 кв.м, для проведення заходів на 100 осіб.
- Platinum, площею в 110 кв.м, для проведення заходів на 120 осіб.
- Gold, площею в 60 кв.м, для проведення заходів на 50 осіб.
- Silver, площею в 30 кв.м, для проведення заходів на 25 осіб.
- Кімната для перемовин, площею в 25 кв.м, для проведення заходів на 10-12 осіб.
В залежності від варіанту розміщення Гостей – місткість залів може змінюватись.
Зали Platinum та Vinette будуть слушним варіантом як конференц зала на 100 осіб. Зал Gold – ідеальне приміщення для тренінгів. Зал Silver – відмінна локація, де провести семінар в Києві.
Кожна зала оснащена сучасним обладнанням та ергономічними меблями для максимально комфортного і продуктивного проведення різних заходів, а саме:
- проектор;
- екран;
- ноутбук (за попередньою домовленістю);
- фліпчарт з маркерами та папером;
- лазерная вказівка (за попередньою домовленістю);
- мікрофони;
- аудіосистема;
- Wi-Fi.
Якщо у вас є запитання, бажання подивитися наші конференц-зали або будь-яку іншу локацію нашого готелю - телефонуйте, пишіть або, краще за все, приїжджайте! Наші менеджери із задоволенням проведуть для вас вичерпну екскурсію і ви на власні очі переконаєтесь у наших перевагах.
Погодинна оренда залу
Так, Ви праві. Така послуга в нашому готелі існує, але є один нюанс:
- Мінімальний час замовлення = 4 години.
І, як завжди – обладнання та меблі будуть включені до вартості оренди.
Наші менеджери Вас проконсультують. Звертайтесь!
Де провести тімбілдінг в Києві
Тімбілдінг — це корпоративні свята, засновані на командних іграх та пригодах, психологічних (ігрових) тренінгах, навчаючих колектив спільної активної діяльності для досягнення спільної мети і поставлених завдань. Щоб провести яскравий командоутворюючий захід, необхідно докласти багато зусиль та часу,щоб:
- підібрати локацію = City Holiday Resort & SPA = done √;
- обрати необхідні локації для тімбілдінгу = City Holiday Resort & SPA = done √;
- подбати про харчування Гостей = City Holiday Resort & SPA = done √;
- продумати сценарій;
- найняти модераторів та менторів;
- не випустити з уваги інші деталі.
В готелі City Holiday Resort & SPA Ви знайдете все необхідне для проведення тімбілдіга і отримаєте всебічну підтримку з боку команди нашого готелю.
Конференція та комплексне харчування
Жодна конференція, семінар, презентація або командоутворюючий захід не може обійтися без послуги конференц-харчування. На першому поверсі готелю розташовані 2 просторих ресторани. Ресторан Vinette - тут учасники зможуть відволіктися від офіційної частини, під час кава-паузи, і насолодитися ароматною, свіжозвареною кавою, різними закусками і смачними десертами від нашого кондитера. Також тут, можна провести виставку або організувати шоу-рум.
В ресторані City Holiday учасники можуть пообідати, повечеряти чи провести вечірню, розважаючу частину – гала-вечерю, фуршет чи бенкет.
Для Вашої зручності ми розробили різні варіанти кава-брейків, бізнес-ланчів та комплексних вечерь, з різним наповненням і вартістю, які вибираєте Ви - на свій смак і відповідно до бюджету заходу.
Менеджери нашого відділу продажів з задоволенням проконсультують Вас, з якими Ви можете зв'язатися з ними за допомогою електронної пошти Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або ж за телефонами:
Конференц зал в готелі та його переваги
Організація конференції – для даного процесу, одним з найбільш значущих етапів підготовки є вибір місця її проведення. Виходячи з практики всього світу - найзручнішим варіантом є готель з конференц-залами, особливо якщо передбачається приїзд іногородніх та / або іноземних учасників.
Місце розташування
Наш готель знаходиться в гарній, тихій та спокійній місцевості, дозволяючи учасникам заходу поєднувати, або, правильніше сказати, чергувати, відпочинок і роботу. Відсутні проблеми з паркуванням машин, є досить простору для відпочинку і роботи. Територія готелю приватна, закрита, з пунктом охорони на в'їзді в готель. Безпека наших Гостей, для нас, на одному з перших місць!
Номерний фонд
Готель має в своєму розпорядженні 62 номери різних категорій, які в своїй сукупності можуть комфортно розмістити до 115-ти Гостей.
Харчування
Організація заходу = послуги харчування. І не просто так ми поставили саме символ «=». В готелі діє власна кухня, з командою професійних кухарів на чолі з нашим Шеф-кухарем, під егідою якого створюються вишукані страви європейської та української кухонь.
СПА та оздоровчі послуги
Не просто так наш готель в своїй назві має приставку Resort & SPA. Ми відповідаємо тому, що вказуємо. На території готелю розташовані:
- 5 басейнів (3 зимових та 2 літніх)
- Соляна кімната
- Римська парна
- Фінська парна
- Російська парна
- Салон краси
- Масажний кабінет
- Тренажерна зала
Вищевказані опції, а точніше їх відвідування, вже включені до вартості проживання в нашому готелі. Тобто, дозвілля учасників забезпечено. Залишається лише правильно скласти загальний таймінг заходу.
Трансфер та зарядна станція для електрокарів
У своєму розпорядженні готель має 2 автомобіля - Mercedes Viano (5-ти місцевий) і Mercedes Sprinter (15-ти місцевий). Ми з радістю організуємо для Вас трансфер / зустріч / переїзд або доставимо учасників в готель чи з готелю.
На території готелю розташовується станція зарядки для електрокарів. Ми ЗА екологію і ЗА чисте повітря без автомобільних вихлопів.
Hotel staff
Злагоджена робота всіх служб готелю, знання своєї справи, професіоналізм і любов до того, що ми робимо - родзинка нашого готелю, що робить нас не такими, як усі.
Ми завжди Вам раді! Ми завжди готові!